Blog van experts over

Zichtbaar ondernemen

De kracht van storytelling

Je boodschap heeft meer impact als je haar verpakt in een goed verhaal. Ga maar eens bij jezelf na: waarschijnlijk maken alle cijfers over de corona-besmettingen minder indruk op je dan één verhaal van een verpleegkundige. Hoe dat komt? Doordat je er zelf in je hoofd beeld bij maakt. Je ziet het voor je en beleeft het.

Zo schrijf je in 5 stappen een overtuigende offerte voor een tender!

Een paar weken geleden, het was mei 2020, belde een relatie mij met een dringende vraag. Hij wilde een offerte indienen in een tendertraject. De offerte moest nog worden geschreven en de deadline was al in zicht. Of ik hem wilde helpen met overtuigende teksten. Nou is dat precies wat ik het liefste doe, dus ik ging direct aan de slag. Dat deed ik aan de hand van de volgende stappen.

5 manieren om meer klanten aan te trekken met Linkedin content

Wil jij je LinkedIn-contentstrategie naar een hoger niveau tillen, maar weet je niet zo goed hoe je dit het beste aanpakt?  Waar moet je het eigenlijk over hebben? Post je in het weekend wel of juist niet? En hoe zit het eigenlijk met hashtags? In deze blogpost behandel ik 5 praktische vragen voor succesvolle content op LinkedIn!

Photo by Andrea Piacquadio from Pexels

Online zichtbaar in 3 stappen

Je bent al een tijdje aan de slag als ondernemer en merkt dat er steeds meer concurrentie op de markt komt. Vragen als 'Hoe zorg ik dat mijn klanten bij mij terecht komen en niet bij mijn concurrent?' en 'Hoe benadruk ik mijn onderscheidend vermogen?' poppen steeds vaker op in je hoofd. Wat kan je doen om zichtbaar te blijven in deze groeiende digitale wereld? 

Werken aan online zichtbaarheid

Wat niemand ooit had verwacht, is nu realiteit geworden. Er is een pandemie ontstaan en we zijn met zijn allen aan huis gekluisterd. Gelukkig hebben we een digitale wereld ter beschikking. Want een pandemie betekent niet dat we niets meer kunnen. Juist nu heb je als ondernemer de tijd om aan je bedrijf en aan je online zichtbaarheid te werken. Zorg dat je op het netvlies van je klanten blijft, en dat je binnenkomt bij nieuwe klanten. Ik wil het in deze blog hebben over de gebruiksvriendelijkheid van je website. Hoe gebruiksvriendelijk is jouw website? 

Photo by Andrea Piacquadio from Pexels

Copyright 2020 - 3punt0